Moii! No joo, kello on paljo enkä oo kovin paljoo päivitelly tätäkää taas mut, hei, elämä on. Elämä on ja se eletään, halus tai ei.
Kuten ope tykkää valistaa: "Pakko ei oo kun kuolla". Niin se kai on.. Emt. Evvk. Eevvvk!!!!!1
No joo tota mitäs oon tänää puuhaillu no en mitään oikeestaa. Koht aattelin mennä (pilaamaan) pelaamaan (pilaamaan) mun legacya.. :)
Mun kullat (Eleonor ja Dawn) on jo lapsia, voi voi, mihi tää aika juoksee.. Vastahan ne oli mun kaks auringonsädettä ja nyt ne on jo 7v.. Voivoivoi.
Iinuskaki sano vaa meses et "Idle" ja ei tullu tuntiin takas :'''(
Valitan sille huomen
Sori käytän noit mesehymäreit. Oli pakko :')
No mutta, kuten varmaa huomaatte oon vähä aineis ja mua vituttaa ja kuuntelen musaa joka rauhottaa. Tai oikeestaan kuuntelen ku mun cd-soitin piippaa..
Se piippaa koska se on tauolla ja se on tauolla koska meinasin alkaa kattoo yhtä "leffaa" mut mä pelästyin iha hirveest siin yhes kohtaa vaik oonki nähny koko "leffan" jo ni en uskaltanu enää kattoo. Liian kaameet ääni-efet.
No mut ehk sen vois joskus kattoo. Tekis mieli kattoo se vika osa siit "leffasarjasta" se on niin ihanan ahdistava ja surullinen..
Tulis nyt masis taas. En haluu olla näin ilonen. Mun sydäntä riipii ku aattelen ton "leffan" vikaa osaa.. :'( Miten joku vois ikuna tehä siskolleen niin? No ehkä, jos pitäs valita mielisairaalan ja siskon pettämisen välillä.. No en mä nyt tiedä. Mä varmaan kyl miettisin. Mä yrittäsin saada sen siskon pitää suunsa supussa nii en joutus pettää sitä eikä se / mä joutus mielisairaalaan.
Yhy yhy feilaan kirjotukses kokoajan ;(
En osaa enää kirjottaa tänne ko taidot alkaa näin pitkil väleil ruostuu. No mut hei, kirjotin lapulle oudol käsialal vaa et i <3 Facebook ja siis tota otin kuvan ja ei siit ees tullu hyvä.
Mulla on toi kova viggi siin pääl ja tällei mut..
Vittu! Tahon pitkät hiukset taas :''( Miks mun tyhmä piti mennä leikauttaa ne?! No kyl se viimevuotinen leikauttaminen kävi, mut et viel leikautin näinki lyhyeks ko ny (leikautin näin lyhyeks koska se kampaaja teki mun haluuman kampauksen iha vääri -.-' Vitu noobi. Sinne en kyl enää mee!)
No hei mut meenpäs tästä kattoo sen ahdistavan osan ja sit vois kai mennä tonne kultsi bultsi legacyni luo <3 :D
Sii ja!